Przechowalnia0
Waluta
Język EN / PL
ZWROTY
 
Jeżeli zdarzy się sytuacja, że zakupiony w naszym sklepie produkt nie spełnia twoich oczekiwań, masz prawo do jego zwrotu bez podania przyczyny na podstawie prawa Ustawy z 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Dz.U. z 2014 r. poz. 827 ze zm. Ustawowy termin na zwrot towaru wynosi 14 dni.
 
Co masz zrobić gdy chcesz zwrócić produkt?
Poinformuj nas o zamiarze zwrotu produktu.
Pobierz formularz zwrotu i wypełniony odeślij go proszę na adres biuro@sklep18plus.pl 
Zalecamy wypełnić formularz ręcznie, zrobić zdjęcie lub zeskanować telefonem i wysłać na nasz adres email.
 
Warunki takiego zwrotu to:
- produkt NIE może być używany 
- zwracany produkt musi być kompletny
- musi być wysłany w oryginalnym nie zniszczonym opakowaniu
- wypełniony i podpisany formularz zwrotu oraz faktura lub paragon zakupu
- produkt jest odsyłany na koszt Kupującego


Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:
Umowy, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
 
REKLAMACJE
 
Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie są fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane oraz pochodzą od ich markowych producentów. Gdyby się jednak zdarzyło, że wada fabryczna zostanie ujawniona, to w ciągu 2 lat od daty zakupu zostanie on:

- wymieniony na nowy bez wad lub naprawiony
- wymieniony na inny produkt
 
Natomiast gdy zakupiony produkt objęty jest gwarancją producenta, warunki takiej gwarancji są opisane w karcie gwarancynej dołączonej do produktu.
 
Co masz zrobić gdy wykryjesz taką wadę?
Poinformuj nas o takiej reklamacji.
Pobierz formularz reklamacji i wypełniony odeślij go proszę na adres biuro@sklep18plus.pl
Zalecamy wypełnić formularz ręcznie, zrobić zdjęcie lub zeskanować telefonem i wysłać na nasz adres email. 
Reklamacje rozpatrujemy do 14 dni kalendarzowych licząc od dnia jej wysłania.
 
Zgodnie z § 7 pkt. 7.1 regulaminu sklepu www.sklep18plus.pl, masz również możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania sporów. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php